Uwagi i sugestie

Płatność karta kredytową jest bez wątpienia łatwa i wygodna, jednak w nielicznych przypadkach może się nie powieść.

Dlaczego płatność kartą kredytową nie została zrealizowana, mimo otrzymania komunikatu "Płatność zrealizowano pomyślnie"?

Płatności kartą kredytową obsługiwane są poprzez system platnosci.pl. Jako powód anulowania transakcji owa firma podaje następujące tłumaczenie:

"...Przykro mi, ale nie podajemy konkretnych powodów anulowania, są to nasze wewnętrzne procedury bezpieczeństwa ... Uprzejmie informuję, iż płatność została anulowana przez nasz Dział
Bezpieczeństwa, jednakże powód anulowania transakcji może zostać podany wyłącznie Płacącemu."

Czy i kiedy odzyskam pieniądze za wykonaną płatność:

"..w momencie definiowania płatności kartą środki są blokowane na karcie do czasu jej zakończenia. W przypadku anulowania transakcji bank otrzymuje informację o tym, iż transakcja nie doszła do skutku i po kilku dniach zwalnia blokadę."

Z powyższej wiadomości jednoznacznie wynika, że pieniądze zostaną zwrócone, jednak może potrwać to kilka dni.

Czy w przypadku anulowania transakcji rozliczacie faktury?

Niestety, faktury rozliczane są jedynie w momencie wpływu środków na nasze konto bankowe. W przypadku zwyklych przelewów, można przyspieszyć proces poprzez przesłanie potwierdzenia przelewu. W płatnościach kartą nie mamy takiej opcji.